Luna Maya Sentiasa Bersyukur Diberikan Kesihatan Yang Baik, Dewi Sandra Nasihat Jangan S0mbong Dengan Allah

PELAKON Luna Maya memberitahu setiap hari dia akan berdoakan dan meluahkan rasa syukur kepada Allah kerana masih diberikan kesihatan dan kehidupan yang baik.

Menerusi laporan Liputan6, Luna berkongsi perkara itu menerusi video perbincangannya dengan pelakon Dewi Sandra yang dimuat naik di saluran YouTube baru-baru ini.

“Setiap hari saya berdoa dan mengucapkan terima kasih kepada Allah untuk hari ini. Saya berterima kasih kerana ada tubuh badan yang sihat hari ini,” katanya.

Menurut Dewi Sandra, seseorang itu mempunyai sikap yang sombong sekiranya inginkan sesuatu namun enggan berdoa kepada Allah.

“Kalau kita tidak berdoa, kita sombong. Kan Allah tahu keinginan kita, tapi kenapa kita tak nak minta padaNya,” ujarnya.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!MK

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page @Media Kita

Sumber : mStar

PERHATIAN: Pihak Media Kita tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Media Kita juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Be the first to comment on "Luna Maya Sentiasa Bersyukur Diberikan Kesihatan Yang Baik, Dewi Sandra Nasihat Jangan S0mbong Dengan Allah"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*