“Anak Tidak Tahu Cara Menelef0n P0lis,” Tinggal Bersama M4yat Ibu Selama 5 Hari

May4t seorang wanita berusia 60 tahun ditemui sudah repvt di rumahnya di Ylshun, Singapvra. Mayt itu hanya ditemui setelah jiran mencium sesuatu yang busuk datang dari dalam unit rumah m4ngsa dan mereka terus bertindak menghubungi p0lis.

Ketika p0lis tiba, kelihatan satu jas ad wanita yang tidak bergerak dan bersamanya ada seorang lagi wanita s4kit ment4l yang berusia 30 tahun – ank kepada si matl.

Setelah disi4sat, polis menyimpulkan bahawa wanita itu matl kira-kira lima hari yang lalu.

Dilaporkan bahawa ank perempuan tersebut memang berada di rumah ketika arwah meningg4l dunia, namun,disebabkan keadaannya, dia tidak tahu bagaimana untuk menelefon p0lis dan dia takvt untuk meninggalkan rumah.

Pihak p0lis memberitahu bahawa akibat kecac4tan otak, perempuan tersebut berkelakukan seperti kanak-kanak.

Dia dilaporkan hanya mengikut ibu di mana sahaja dan tidak akan bercakap atau berinteraksi dengan orang yang tidak dikenali.

Saudara mara telah tampil bagi menuntut may4t wanita tersebut. Mereka juga telah memberi penghormatan terakhir kepada si matl, manakala anaknya telah diberi raw4tan lanjut di h0spital.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!MK

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page @Media Kita

Sumber : zaobao

PERHATIAN: Pihak Media Kita tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Media Kita juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Be the first to comment on "“Anak Tidak Tahu Cara Menelef0n P0lis,” Tinggal Bersama M4yat Ibu Selama 5 Hari"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*