Maria Ozawa Curi Perhatian Netizen Beri Ucapan Raya Dlm BM

Sambutan hari raya kali ini disambut dengan penuh disruption, orang Melayu yang suka berkumpul dan berkongsi rezeki dengan rumah terbuka, makanan yang istimewa dan lazat, baju baharu yang berwarna warni tidak lagi dapat dipamerkan kepada sahabat handai dan saudara mara tercinta. Beraya di perantauan dengan dahulunya menggunakan skype video, whatsapp video dan kini zooming seolah-olah menjadi kelaziman baharu di tanah air pada tahun ini. Penulis semestinya ternanti-nanti akan gambar-gambar potret keluarga yang lebih kecil bilangan mereka atau dijarakan sosial pada tahun ini, sama ada di Facebook, Instagram mahupun Twitter.

Maria Oz4wa Bagi Ucapan Raya

Bekas bintang filem panas Maria Ozawa juga mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua umat Islam yang meraikannya. Ucapan tahniah disampaikan melalui akaun Instagramnya, @maria.oz4wa.

“Hello semua, hai bosku. Ini Maria Oz4wa , duta produk jenama MPOSports. Saya ingin meraikan perayaan Hari Raya bersama anda dan keluarga,”- katanya.

Dengan campuran bahasa Indonesia-Inggeris, wanita yang dikenali sebagai Mi1yabi itu berharap mesejnya dapat difahami.

“Selamat Idul Fitri. Mohon maaf lahir batin. Saya harap saya menyebutnya dengan betul. Dan saya harap anda memahami apa yang ingin saya sampaikan kepada anda,” ujarnya.

Miyabi juga berharap w4bak kor0na tidak membataskan kegembiraan dalam perayaan lebaran kali ini.

“Dan agar Tuhan membimbing kita untuk melihat jalan yang tepat untuk menjadi lebih baik walaupun kita merayakan kemenangan kita di sebalik virBs kor0na pandemi. Jaga Diri. Sehingga kita dapat bertemu lagi nanti,” sambungnya.

Video ucapan hari raya itu telah mencuri perhatian netizen. Sehingga artikel ini ditulis, video singkat itu mendapat lebih 147 ribu tontonan, 22 ribu likes dan 1,800 komen.

Apa yang pasti, sambutan Hari Raya Aidilfitri yang sepatutnya diadakan di masjid dengan tasbih dan tahmid terpaksa dianjurkan di rumah-rumah sendiri. Lahirlah bakat-bakat baharu imam muda dan tua, serta bilal yang tidak disangka-sangka mempunyai bakat terpendam. Malah para khatib terus-jadi pun sudah bersiap dengan teks ucapannya pada pagi hari raya ini. Semoga erti hari raya aidil fitri kita pada tahun ini, iaitu kembali ke fitrah dapat dirasai bersama. Tidak kira di tanah air, mahupun di perantauan.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!MK

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page @Media Kita

Sumber : trending sgt

PERHATIAN: Pihak Media Kita tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Media Kita juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Be the first to comment on "Maria Ozawa Curi Perhatian Netizen Beri Ucapan Raya Dlm BM"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*