“DiIangg4r Kereta Hilang Kaw@lan Ketika Jaga Lalu Lintas Di L0kasi Kemlngan,” Angg0ta P0lis Cedera Di Muka

SEORANG anggota polis trafik yang sedang mengawal lalu lintas, cedera akibat dilanggar oleh sebuah kereta yang hilang kawalan.

Ketua Jabatan Siasatan dan Penguatkuasaan Trafik Kuala Lumpur Asisten Komisioner Zulkifli Yahya berkata, ketika kejadian pada pagi Jumaat, anggota polis tersebut sedang bertugas mengawal lalu lintas di Jalan Kuching kerana berlaku satu kemalangan di lokasi tersebut sebelumnya.

“Insiden berlaku apabila anggota polis itu berdiri di tengah-tengah pembahagi jalan selepas kemalangan pertama berlaku. Ketika sedang mengawal lalu lintas, seorang pemandu kereta hilang kawalan sebelum melanggarnya,” katanya ketika dihubungi.

Menurut Zulkifli, akibat insiden tersebut, anggota polis tersebut mengalami kecederaan di mukanya dan telah dikejarkan ke Hospital Kuala Lumpur untuk rawatan.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!MK

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page @Media Kita

Sumber : mStar

PERHATIAN: Pihak Media Kita tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Media Kita juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Be the first to comment on "“DiIangg4r Kereta Hilang Kaw@lan Ketika Jaga Lalu Lintas Di L0kasi Kemlngan,” Angg0ta P0lis Cedera Di Muka"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*