“Tak Sangka Anak Dua Pun Boleh L0mpat Setinggi Ni” Gara-Gara Terduduk Atas Tudung Sudah Digos0k…

Bagi sesetengah perempuan berhijab pastinya faham situasi di mana tudung yang sudah digosok ditindih orang atau dengan objek. Boleh hilang mood dibuatnya. Biasalah bila sudah selesai menggosok untuk letak di mana-mana ‘lokasi’ selamat sementara pergi untuk tukar baju dan sebagainya.

Ini situasi yang berlaku kepada adik-beradik Melvin. Baru-baru ini Syatilla Melvin memuat naik satu video yang mana rasanya ramai boleh kaitkan dengan diri mereka. Dalam video tersebut kelihatan Syatilla yang baru selesai menggosok tudung ‘membentangkannya’ di atas sofa.

Tiba-tiba adiknya Syifa Melvin yang sedang asyik berbual di telefon datang dan terus duduk di atas tudung yang baru siap digosok itu.

Video yang dikongsikan itu telah berjaya membuatkan ramai terhibur dengan lebih 337 ribu tontonan dan 70 ribu likes. Berikut adalah video yang dikongsikan oleh selebriti ini menerusi laman Instagram miliknya:

Alahai, sampai macam itu sekali marah Syatilla orang duduk atas tudung sudah digosok dia! Anda sendiri pernah alami situasi macam ini? Di ruangan komen, rata-rata netizen terhibur dengan video tersebut dan meninggalkan reaksi mereka seperti berikut:

“Ni memang betul untuk adik beradik perempuan”

“Wehlaa banyak kali tengok….Tapi hat ni sumpah lawak habis…”

“Nak gosok tudung tu lama tau, nak biar lentik, cantik, takde satu pun kedutan..Paling cepat pun 10 minit nak siapkan sehelai tudung…”

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!MK

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page @Media Kita

Sumber : HCL

PERHATIAN: Pihak Media Kita tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Media Kita juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Be the first to comment on "“Tak Sangka Anak Dua Pun Boleh L0mpat Setinggi Ni” Gara-Gara Terduduk Atas Tudung Sudah Digos0k…"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*