“3 Bulan Svami Terl4ntar K0ma,” Merlntih Ist3ri Tiada Pendptan Tanggvng 2 An4k

Tiada siapa yang mahukan untuk hidup susah dan menjadi beban kepada orang sekeliling. Namun, disebabkan takdir yang telah ditetapkan oleh-Nya tiada siapa yang mampu menyangkal perkara yang terjadi dalam hidup seseorng itu.

Di media sosial, tular dengan kisah seorang wanita yang dikenali sebagai Nuraqilah Roslan memohon sokongan dan bantuan segera daripada orang ramai untuk meringankan bebannya sebagai seorang isteri dan ibu kepada dua orang anak yang masih kecil.

 Suami koma akibat kemalangan…

Menurut perkongsian di laman Facebook Komuniti Kuala Langat, wanita dari Kampung Kanchong Tengah, Banting Selangor ini mempunyai seorang suami yang dikenali sebagai Muhammad Norezwa.

Bertambah sayu, suami Nuraqilah Roslan ini telah terlibat dalam satu kemalangan dan koma sejak Februari lalu.

Masih tak sedarkan diri, kemalangan semasa pulang kerja

Maklumat peribadi Nuraqilah Roslin

Tambah wanita ini lagi, dia baru sahaja melahirkan anak kedua mereka pada 23 April 2020. Bayi lelakinya kini baru sahaja mencecah usia 1 bulan 5 hari.

Di ruangan komen posting berkenaan, ramai yang mendoakan agar ibu kepada dua orang anak kecil ini kuat semangat dan tabah dengan musibah yang melanda diri. Malah, ada juga yang turut menghulurkan sumbangan untuk meringakan beban yang dipikul.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!MK

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page @Media Kita

Sumber: Facebook.

PERHATIAN: Pihak Media Kita tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Media Kita juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Be the first to comment on "“3 Bulan Svami Terl4ntar K0ma,” Merlntih Ist3ri Tiada Pendptan Tanggvng 2 An4k"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*