“Hid4p Jant0ng Berlvbang Sejak Lahiir,” M0hon D0akan Untuk Adik Aafiyah

Seorang pengguna laman Facebook yang dikenali sebagai Rex Zim berkongsi sebuah posting mengenai kanak-kanak perempuan yang mengalami masalah jantung berlubang.

Menerusi group ‘Kami Sokong Ustaz Ebit Lew’, dia memuat naik dua gambar Nur Aafiyah ketika menerima rawatan di Institut Jantung Negara (IJN) yang menjalani pembedahan hari ini.

Mohon jasa baik semua doakan adik ni

Salah seorang bapa saudaranya, Muhd Muadz turut menitipkan kata-kata semangat selain mendoakan agar si kecil itu terus kuat dan kembali sihat seperti biasa.

Moga pembedahan berjalan lancar

Datuk kepada Aafiah yang dikenali sebagai Jinggo pula berkata, kanak-kanak berusia setahun 11 bulan itu telah menghidap penyakit tersebut sejak dilahirkan lagi.

Terima kasih sahabat semua

“Assalamualaikum & salam sejahtera. Mintak jasa sahabat2ku mendoakan cucu aku yang ketika ini berada di IJN.. Untuk menjalani pembedahan susulah bagi penyakit jantung berlubang yang dialami sejak lahir,” katanya.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!MK

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page @Media Kita

Sumber : Rex Zim , Muhd Muadz , Jinggo Bilboa

PERHATIAN: Pihak Media Kita tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Media Kita juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Be the first to comment on "“Hid4p Jant0ng Berlvbang Sejak Lahiir,” M0hon D0akan Untuk Adik Aafiyah"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*