“Finally Jumpa Pun” Inilah ‘Sabun Ajalb’ Sugu Pavithra Guna Sampai Kuali Dia Berkilat Macam Baru

Antara benda yang menonjol dalam video pasangan suami isteri Sugu Pavithra ni adalah kuali dan periuk dia yang berkilat walaupun dah digunakan bertahun-tahun.

Dalam salah satu videonya, Pavithra ada tunjukkan cara-cara dia bersihkan kuali lepas masak dan sabun apa yang dia gunakan tapi dia tak sebut nama sabun tersebut, so ramai penonton tertanya-tanya, mana nak cari sabun ajaib yang digunakannya tu…

Akhirnya soalan kita terjawab! Salah seorang netizen telah kongsikan yang sabun Pavithra guna untuk basuh kuali, periuk dan sinki dia ni rupanya adalah sabun buku cap buruh warna kuning.

Apa yang bestnya sabun ni harga dia cuma RM4.30 je dan saiz dia panjang, so korang bolehlah potong ikut saiz yang korang suka. Dah lah murah, lambat pulak tu nak habis!

Tapi kalau korang susah nak jumpa sabun ni, seorang pengguna Twitter ada juga kongsikan sabun lain yang berkesan untuk sental kuali korang sampai berkilat.

Okay, dah tahu rahsia ni, it’s time to sental kuali!

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!MK

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page @Media Kita

Sumber : LM

PERHATIAN: Pihak Media Kita tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Media Kita juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Be the first to comment on "“Finally Jumpa Pun” Inilah ‘Sabun Ajalb’ Sugu Pavithra Guna Sampai Kuali Dia Berkilat Macam Baru"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*