“Gara-Gara Dis4kat,” Gel4gat Budak Perempuan Ini Bik!n Terhib0r

Zaman kanak-kanak bagi sesetengah orang sememangnya ada memori yang tersendiri. Pada ketika itu dalam kepala asyik ingat nak main saja. Bila berkumpul dengan rakan-rakan, memang boleh tak sedar waktu. Ada sahaja idea kreatif untuk bermain bersama. Tapi itu zaman dulu-dululah, waktu kanak-kanak belum kaki gajet lagi.

Namun baru-baru ini ada beberapa video yang memaparkan sekumpulan kanak-kanak sedang bermain di kawasan lapang menjadi tular di sosial media. Menerusi video pertama yang dikongsikan oleh seorang pengguna Twitter tersebut kelihatan sekumpulan kanak-kanak sedang cuba untuk menyucuh api pada sesuatu yang dipercayai mercun.

Ini kerana kedengaran suara si perakam yang mengejek tidak meletup. Kemudian disusuli dengan rakaman di sebelah si perakam pula yang memperlihatkan golongan sedikit remaja bermain benda yang sama dan menjadi.

Adoi, yang si perakam pun bukan main mengejek dan mengasak budak-budak itu. Namun dalam rakaman kedua dan ketiga kelihatan salah seorang kanak-kanak tersebut tampil ke depan dengan gaya tidak berpuas hati. Gelagat budak perempuan tersebut itu membuatkan ramai terhibur.

Amboi, bukan main garang lagi gelagat budak perempuan ini! Perkongsian ini telah meraih lebih 349 tontonan pada video pertama dan 31 ribu retweets serta 28,200 likes. Rata-rata netizen meninggalkan reaksi mereka mengenai hal ini di ruangan komen seperti berikut:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!MK

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page @Media Kita

Sumber : HCL

PERHATIAN: Pihak Media Kita tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Media Kita juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Be the first to comment on "“Gara-Gara Dis4kat,” Gel4gat Budak Perempuan Ini Bik!n Terhib0r"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*