“Jeriit Pun Bel0m Tentu Dengar” S0P 100 Meter, Netizen Terhibvr Dengan ‘Kepatvhan’ Peniaga Ini

Sekarang ini kalau pergi mana-mana premis perniagaan, setiap pelanggan mesti mengikuti SOP yang telah ditetapkan iaitu menulis maklumat diri, scan suhu, sanitize tangan, pakai mask dan social distancing sekurang-kurangnya 1 meter.

Namun gambar yang dikongsikan di facebook Ustaz Sharhan Shafie mendapat pelbagai reaksi netizen, yang rata-rata terhibur selepas melihat gambar tersebut.

Ramai yang memuji amalan kebersihan, juadah yang pelbagai serta kepatuhan SOP yang ditunjukkan akan peniaga ini namun….

JAGA JARAK 100M

Mungkin akak tersebut terlepas pandang social distancing yang diletakkan di hadapan gerainya itu, tapi netizen lebih pantas dan jadikan perkara tersebut sebagai hiburan masing-masing.

“kak oiii, nasi lemak telur mata 2 (sambil menjerit)”

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!MK

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page @Media Kita

Sumber : LM

PERHATIAN: Pihak Media Kita tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Media Kita juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Be the first to comment on "“Jeriit Pun Bel0m Tentu Dengar” S0P 100 Meter, Netizen Terhibvr Dengan ‘Kepatvhan’ Peniaga Ini"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*