“Perlu Ke Tunjvk Dem0…” Gel4gat Individu Ini Jawab Teka-Teki Bikiin P4nas,

Teka-teki telah wujud selama beribu tahun untuk menguji minda manusia. 4.000 tahun yang lalu, manusia menguji kemahiran berfikir masing-masing hanya dengan teka-teki.

Peradaban Sumer kuno yang kini terletak di Iraq meninggalkan kita salah satu teka-teki paling awal diketahui manusia. Teka-teki tersebut berbunyi:

“Ada sebuah rumah. Orang masuk dalam keadaan buta dan keluar sudah dapat melihat. Apakah ia?”

Biasanya kita akan teruja untuk menjawab soalan teka-teki kerana yakin dengan kemahiran berfikir sendiri, namun ada kalanya kita menjadi gelisah dan geram apabila tidak dapat meneka jawapan yang betul, lebih-lebih lagi jika jawapannya tidak sesukar mana.

Begitu juga yang dilalui oleh seorang pengguna Twitter ini. Menggunakan filter dalam sebuah aplikasi kamera, lelaki yang dikenali sebagai Bangman ini cuba menjawab beberapa teka-teki Melayu.

Walaupun yakin dia pakar dalam menjawab teka-teki, tiada satu pun soalan yang berjaya dijawab dengan betul membuat individu tersebut bengang.

Gelagatnya apabila gagal menjawab soalan dengan betul membuat ramai terhibur, sehinggalah dia akhirnya berjaya menjawab satu soalan dengan menunjukkan aksi mengorek hidung sebagai demonstrasi jawapannya.

Rata-rata netizen naik angin melihat perbuatannya yang tidak senonoh itu namun tidak dapat menahan ketawa dengan jawapan-jawapan lucu yang diberikan untuk soalan yang dikemukakan.

“Part taik hidung…”

“perlu ke tunjuk demo…”

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!MK

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page @Media Kita

Sumber : HCL

PERHATIAN: Pihak Media Kita tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Media Kita juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Be the first to comment on "“Perlu Ke Tunjvk Dem0…” Gel4gat Individu Ini Jawab Teka-Teki Bikiin P4nas,"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*