“Baby Don’t Be Sad La Sayang..” Reaksi C0mel Syamel Bila Kena Pr4nk Dengan Tunang Sendiri

Rancangan yang dikendali oleh pengacara Alif Farhan sering menjadi bualan netizen kerana sering berkongsi reaksi pasangan artis yang kena ‘prank’ oleh pasangan masing-masing.

Video terbaru ini menjadi perhatian netizen kerana pasangan comel yang baru melangsungkan pertunangannya beberapa bulan lepas.

Video ini menunjukkan gelagat Syamel yg agak ‘sweet’ memujuk tunangnya Ernie Zakri kerana beliau dikatakan terlampau sibuk dengan bisnesnya sampai lupa untuk persiapan perkahwinannya. Dalam video tersebut juga Syamel dikatakan meninggikan suara membuat Ernie semakin merajuk.

KOMEN NETIZEN:

Ernie Zakrie dan tunangnya iaitu Syamel telah melangsungkan pertunangannya pada 16 Ogos 2020 dan bakal melangsungkan perkahwinannya pada tahun 2021.

(TEKS BY STAFF MEDIA KITA)

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!MK

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page @Media Kita

Sumber: instagram @aliffarhan

PERHATIAN: Pihak Media Kita tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Media Kita juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri

Be the first to comment on "“Baby Don’t Be Sad La Sayang..” Reaksi C0mel Syamel Bila Kena Pr4nk Dengan Tunang Sendiri"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*