“Aku R3la M4ti…,” Suhaimi Saad Tet4p Dgn Pend1ri4n Untuk Tidak Men3rima V4ksin

“Aku r3la m4ti….”, itulah apa yang dikatakan oleh bekas kumpulan nasyid In Team, Suhaimi Saad tentang v4ksin C0v1d-19.

Suhaimi Saad menunjukkan di tetap dengan keputusan menolak v4ksin berkenaan walaupun telah disarankan oleh Menteri Hal Ehwal Ag4ma, Datuk Seri Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri.

Aku tak kec4m ul4ma atau mufti, tak juga berniat mengh4sut sesiapa. Apa pun hujah orang, itu tidak akan semudah mudahnya mengubah pendirian aku. Ini sebab aku pun ambil dalil dari Al-Qvran, All4h kata kalau kau ikut cara hidup kebanyakan manusia atas muka bumi ni, nescaya kau akan dis3satkan dari jalan All4h. – Tulisnya.

Oleh sebab itu Suhaimi mengambil keputusan untuk meninggalkan segala benda yang meragvkan dan hanya ambil yang tidak mer4gukan.

Aku rela m4ti berbanding membiarkan ag4ma All4h dih1na dan diperb0d0h b0d0hkan oleh musvh Isl4m. Dan aku minta pada All4h buka seluruh hat1 manvsia khususnya para mufti dan ul4ma untuk melihat keben4ran dengan mata pand4ng All4h. – Tegasnya lagi.

Suhaimi menyatakan pendapatnya ini di Instagram selepas melihat kenyataan dari Dr Zulkifli tentang v4ksin Covid-19.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Suhaimi Saad (@mosusofficial)

Sumber : beautiful nara

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!MK

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page @Media Kita

PERHATIAN: Pihak Media Kita tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Media Kita juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment on "“Aku R3la M4ti…,” Suhaimi Saad Tet4p Dgn Pend1ri4n Untuk Tidak Men3rima V4ksin"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*