Kant0i Sudah Tempat Pers3mbvnyian, Pihak P0l1s Minta Sajat Ser4h D1ri

Berikutan isu usahawan kontr0versi, Sajat atau nama sebenarnya Muhammad Sajjad Kamaruzzaman yang dikatakan mel4rikan diri dari dit4ngkap pih4k Jais tempoh hari, pihak p0l1s Selangor sudah mengetahui tempat pers3mbuny1annya.

“Kalau dia eng9an ser4h diri, kita akan ambil tind4kan,” kata Pemangku Ketua Polis Selangor, Datuk Arjunaidi Mohamed  ketika dihubungi Kosmo! sebentar tadi.

Sebelum ini Jab4tan Ag4ma Isl4m Selangor (JAIS) terp4ksa meminta bantvan pihak pol1s untuk mengesan lokasi sebenar usahawan berusia 36 tahun berkenaan.

Terdahulu, media melaporkan mahkamah telah mengelu4rkan w4ran t4ngkap ke atas usahawan kosmetik tersebut selepas dia gagal hadir prosiding sebutan semula pertvdvhan berpak4ian menyervpai wan1ta sehingga menyebabkan ag4ma Isl4m dipandang h1na pada 23 Februari lalu.

Sejak w4ran berkenaan dikelu4rkan, pelantun lagu “Bobo Di Mana” itu terus menghil4ngkan diri tanpa khabar berita dan dipercayai menyembvnyikan diri bagi mengel4kkan dirinya dic3kup JAIS.

Sumber :OMM

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!MK 

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page @Media Kita

PERHATIAN: Pihak Media Kita tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Media Kita juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment on "Kant0i Sudah Tempat Pers3mbvnyian, Pihak P0l1s Minta Sajat Ser4h D1ri"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*