Radin Cancel Emcee Sebab Dpt Payment Lagi Mahal Bikin Syamel Terkejut

Nama Radin penyampai radio Era ini tidak asing lagi dalam kalangan mengacarakan majlis perkahwinan, begitu juga dengan pasangan Ernie dan Syamel yang mengambil Radin sebagai pengacara di majlis perkahwinannya.

Selamat host rancangan Trek Selebriti Alif Farhan memuat naik video menghubungi Ernie dan Syamel bersama dengan Radin. Difahamkan rakaman ini hanya beberapa jam sebelum majlis resepsi mereka. Berita mengejutkan di sampaikan kepada pasangan tersebut dimana Radin terpaksa menarik diri dari mengacara majlis mereka.

Terangnya lagi, PA Radin tersalah ambil job dan bertindih dgn tarikh majlis resepsi Ernie dan Syamel. Menambah perasa dalam ceritanya, bayaran yang diberi 3 kali ganda lebih banyak dari pasangan tersebut.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen terhibur lihat aksi Radin sewaktu mengenakan rakan artis. Selain turut ketawa melihat Syamel yang sudah mula cuak, ramai juga kasihan apabila sedar ini adalah kali kedua dirinya telah dikenakan.

Teks By Staff Media Kita

Sumber : Instagram aliffarhan by Media Kita

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!MK 

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page @Media Kita

PERHATIAN: Pihak Media Kita tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Media Kita juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment on "Radin Cancel Emcee Sebab Dpt Payment Lagi Mahal Bikin Syamel Terkejut"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*