Terb0ngkar! Puteri Balqis Buka Cerita Hidvp Meran4 Kerana Ayah Durjan4!

Nama pelakon cilik yang kini sudah meningkat dewasa, Puteri Balqis dilihat kembali menjadi sor0tan media selepas dikatakan tampil lebih ber4ni dengan pakaian yang agak menj0lok mata.

Namun begitu, Puteri Balqis atau mesra disapa Aqish memilih untuk tidak mengambil pusing komen-komen neg4tif net1zen dan memaklumkan mahu menjadi dirinya sendiri.

Dia juga dilihat sudah kembali aktif berlak0n dan pastinya lakonan yang diberikan cukup berkesan menerusi beberapa drama yang telah ditayangkan.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Puteri Balqis Ashikin (@morosechild)


Perangai cukup ‘bin4tang’

Siapa sangka, disebalik beberapa kontr0versi yang pernah mengh4mbat dirinya dan ibu beberapa tahun kebelakangan ini, ada cerita duk4 yang tidak pernah dikongsikan kepada semua.

Menerusi saluran YouTube Brosgangs, Aqish telah menceritakan secara terbuka beberapa hal hingga menjadikan dirinya yang sekarang.

Dalam salah satu penddahannya yang agak mengejutkan ramai termasuklah host podcast tersebut adalah kelakukan darah dagingnya iaitu bapa kandung sehingga dia dan ibu teruk dicemvh masyarakat sehingga kini.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Puteri Balqis Ashikin (@morosechild)


“Aqish benc1 sangat orang tu”

Dengan linangan air mata, pelakon berusia 16 tahun itu memaklumkan bahawa ketika masih kecil, dia dan ibu perlu mengh4dapi ‘perangai li4r’ bapanya yang sangat keterl4luan.

Beberapa perkara berbentuk serangan seksval dan perilaku jij1k lelaki itu masih diingati sehingga dia tidak kisah andai tidak lagi bertemu bapanya selepas ibu dan lelaki tersebut berp1sah.

Dia juga meminta maaf kepada ibu kerana sudah tidak tahan lagi untuk berdiam diri memandangkan sejak duhulu mereka merahs1akan perkara tersebut walaupun ibunya tervk dihent4m masyarakat tanpa mengetahui hal sebenar dalam keluarga.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Puteri Balqis Ashikin (@morosechild)


“Ni kali pertama & terakhir saya bercakap sebebas ini”

Puteri Baqis juga sempat memuat naik potongan daripada temubual tersebut di akaun Instagramnya dengan meninggalkan kapsyen qoute ayat dari Friedrich Neitzsche.

“Hidup adalah untuk menderit4, bertahan adalah untuk mencari makna dalam penderit4an.” tulisnya.

Dalam pada itu, pelakon berkenaan turut mengucapkan ribuan terima kasih kepada kedua-dua host kerana sudi menjemputnya dalam segmen ‘Walk The Talk ‘dan memaklumkan apa yang dikongsikan adalah yang pertama serta terakhir lebih-lebih lagi berkenaan kisah pah1t yang dihad4pinya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Puteri Balqis Ashikin (@morosechild)


Tak semua orang hadapi hidup yang indah

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata warganet melvahkan rasa sedih dan simpati dengan apa yang sebenarnya dilalui oleh gadis manis itu dalam hidupnya.

Warganet juga berharap agar orang ramai tidak menjatuhkan hukvm sesuka hati kepada pelakon itu dan ibunya kerana kisah sebenar yang terjadi dalam hidup mereka hanya diketahui oleh mereka sendiri.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Puteri Balqis Ashikin (@morosechild)

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!MK 

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page @Media Kita

Sumber :OMM

PERHATIAN: Pihak Media Kita tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Media Kita juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

1 Comment on "Terb0ngkar! Puteri Balqis Buka Cerita Hidvp Meran4 Kerana Ayah Durjan4!"

  1. jijah manis | 09/06/2022 at 1:33 pm | Reply

    innalillah kesian balqis….smg keluarganye mendapat keberkatan dr allah lps ni..ibu pun tanggung masalah sikap ayah sepatutnye kenen berasas laa jgn kerana sikap kamu sebagai bapa isteri na anak jd trauma n kesal dalam hdup sehariannye,,,insaflah wahai saudara

Leave a comment

Your email address will not be published.


*