“Saya Tak N4fikan Itu Keterlalvan, Lagi Pun Dia Isteri 0rang” Bella Ded4h Mesej Bersama Diana Rafar…

Pelakon dan penyanyi, Bella Astillah mended4hkan dia lebih selesa untuk berbincang terlebih dahulu bersama suaminya yang juga merupakan penyanyi serta pelak0n, Aliff Aziz sebelum bersetuju untuk membintangi sesebuah karya.
Menurut Bella atau nama sebenarnya Dayang Nabellah Awang Astillah, sebagai seorang yang bergel4r isteri, ada banyak aspek yang harus difikirkan sebelum memberikan kata putvs.

“Sebelum ini, saya ada terima beberapa tawaran untuk berlakon tapi bila berbincang dengan Alif, dia selalu kata saya kena teliti dahulu setiap w4tak dan pilih mana yang sesuai untuk saya.
“Alif juga ada bagitahu, kita tak boleh nak terima sahaja semua jenis tawaran yang diberikan kerana skrip juga memainkan peranan. Ditambah pula status saya sebagai isteri orang.

“Walaupun orang selalu cakap bila bergelar pelak0n, kita kena bersikap profesi0nal.

Saya tak n4fikan tapi kalau watak itu keterlaluan, saya kena fikir banyak pihak dan aspek.“Anak saya juga sekarang dah pandai menonton tv jadi, saya kena pilih w4tak yang sesuai untuk tont0nan umum,” katanya kepada MH.Bella yang kini muncul menerusi drama terbaru, Aku Tanpa Cintamu akui watak yang dimainkannya ketika ini sememangnya sarat em0si dan jauh berbeza dengan naskah-naskah yang pernah dilak0nkannya sebelum ini.

“Sepanjang berlak0n dr4ma ini, saya dan Abang Zamarul tidak pernah berbalas mesej tentang perkara tak penting. Komunikasi kami banyak di set sahaja. Kalau belanja makan pun, semuanya bersama team produksi.

“Kalau saya harus mencari Abang Zamarul, saya akan cari Kak Diana dulu. Saya tak la cakap semua kena jadi seperti saya tapi saya harap perkara-perkara seperti ini akan dipraktikkan juga oleh pelak0n-pelak0n lain.“Kita kena ada rasa hormat. Saya memang segan kalau berhubung dengan Abang Zamarul bila di luar set. Saya cuma tak nak timbulkan suasana yang tak selesa,” akhirinya.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!MK 

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page @Media Kita

Sumber :MH

PERHATIAN: Pihak Media Kita tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Media Kita juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment on "“Saya Tak N4fikan Itu Keterlalvan, Lagi Pun Dia Isteri 0rang” Bella Ded4h Mesej Bersama Diana Rafar…"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*