Siap Pegang Dahi Lepas Mar4h Adik Kac4u Mengaji, Telatah Abang Ni Buat Ramai Terhibur!

Tidak dinafikan dengan telatah anak-anak membuatkan kita sebagai ibu ayah terhibur, ada sahaja tingkah laku mereka atau percakapan mereka yang mencuit hati. Andai dirakam pasti sahaja dapat diulang lihat sampai bila-bila dan sekali gus menjadi momen yang menarik untuk dikenang.

Begitu juga seorang ibu ini, sempat merakam video gelagat anak-anaknya ketika sedang diajar mengaji olehnya apabila si adik yang masih kecil meng4cau abangnya yang sedang fokus mengaji namun reaksi si abang memarahi adiknya telah mencvri tumpuan ramai hingga video tersebut tular di laman sosial TikTok.

Menerusi video yang dimuat naik oleh @kasihnisa0, kelihatan dia sedang mengajar anaknya mengaji tetapi si adik kerap menganggu sehingga dimarahi oleh abangnya.

“Adik, janganlah k4cau abang, Mulampau betul!”. Sebaik sahaja dimarahi abangnya, si adik diam seketika tetapi si adik sambung semula menganggu abangnya yang sedang fokus membaca.

Jelingannya sambil memegang dahi itu membuatkan ramai netizen terhibur. Mahu marah adik sampaikan hendak sebut perkataan melampau tertukar jadi melampau.

VIDEO

Susulan tular video tersebut, netizen meninggalkan banyak komen dan rata-rata reaksi mereka terhibur melihat gelagat dua beradik ini.

Paling mencvri perhatian adalah pada bahagian video apabila abang siap pegang dahi seolah-olah menanggung masalah yang besar kerana tidak dapat fokus untuk meneruskan bacaan.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!MK 

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page @Media Kita

Sumber :https://www.keluarga.my/

PERHATIAN: Pihak Media Kita tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Media Kita juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment on "Siap Pegang Dahi Lepas Mar4h Adik Kac4u Mengaji, Telatah Abang Ni Buat Ramai Terhibur!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*