”Begitu Syulit Lupakan Rehan” G4dis Vir4l Di Tikt0k Tarik Perhatian Netizen

Di laman TikT0k kini, seorang gadis yang popular disebabkan videonya menyanyikan lagu berbunyi Begitu Syulit Lupakan Rehan menyebabkan dirinya hangat diperkatakan ramai. Mana tidaknya, bermain-main di fikiran pendengar selepas menonton videonya itu.

Walau bagaimanapun, gadis viral tersebut nampaknya menjadi tetamu jemputan sebuah rancangan di Indonesia. Memperkenalkan dirinya sebagai Intan Lembata, dia juga sempat bercerita mengenai lelaki yang disebut-sebutnya sebagai Rehan.

Menerusi rancangan terbabit, gadis viral itu berkata Rehan merupakan lelaki dalam mimpinya manakala lagu tersebut merupakan asalnya daripada kumpulan The Junas berjudul Cukup Dikenang Saja. Lelaki bernama Rehan yang menjadi sebutan Intan Lembata di akaun TikT0k miliknya bagaimanapun menarik perhatian ramai tentang identiti sebenarnya.

Selepas temubual Intan Lembata menjelaskan tentang Rehan membuatkan warganet juga merasa lega kerana akhirnya mengetahui siapakah Rehan yang menjadi sebutan dalam nyanyiannya baru-baru ini.

Gadis viral dalam hantaran di aplikasi tersebut juga ditinggalkan pelbagai reaksi oleh warganet selepas ramai yang akui merasa terkesan dengan videonya yang viral mendapat perhatian jutaan kali di aplikasi TikTok. Manakala dalam pada masa sama, warganet juga akhirnya lega selepas identiti Rehan akhirnya terjawab selepas beberapa hari viral di aplikasi tersebut.

“Patutlah 1 dunia cari Rehan tak jumpa jumpa…”

“Rupanya mimpi bukan ex hahaha”

“Patutlah sangat syulit…”

“Ok dah tau jawapan siapa itu…”

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!MK 

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page @Media Kita

Sumber :HCL

PERHATIAN: Pihak Media Kita tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Media Kita juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment on "”Begitu Syulit Lupakan Rehan” G4dis Vir4l Di Tikt0k Tarik Perhatian Netizen"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*