”Lepas 44 Hari Berp4ntang Kini Adalah Masa Untuk Kembali”, Penampilan Terkini Syafiqah Aina Raih Perhatian Ramai

Usahawan, model dan bintang media sosial, Syafiqah Aina ini sememangnya memiliki barisan pengikutnya tersendiri.wanita yang turut menjadi idola ramai ini juga sering mencvri tumpuan ramai di sosial media dengan perkongsian pelbagai video oleh suaminya, Hafiz Mahamad.bukan sahaja berkongsikan hal berkenaan perniagaan mereka malah kisah yang memberikan inspirasi. Baru-baru ini satu perkongsian dengan rakaman yang dimuat naik oleh Syafiqah Aina lepas pantang telah menjadi bualan ramai.dalam rakaman tersebut Syafiqah Aina menulis.

Selepas 9 bulan meng4ndung dan 44 hari berpantang serta uruskan anak, kini adalah masa untuk kembali’.malah Syafiqah Aina turut memberikan inspirasi kepada wanita di luar sana supaya menjadi berdikari dan mampu uruskan anak sambil mengejar impian. Berikut adalah perkongsian video Syafiqah Aina lepas pantang ini.perkongsian video.

telah memaparkan transformasi usahawan idola ramai dari dalam pantang dan kini tampil lebih berkeyakinan. Perubahan Syafiqah Aina ini telah membuatkan ramai teruja dengan kecantikannya.Apatah lagi penampilan Syafiqah Aina nampak tidak berubah dari gayanya ketika beberapa tahun sebelumnya.di ruangan komen, rata-rata warganet memuji.

Teruja dan cembvru dengan kecantikan Syafiqah Aina ini. Berikut antara yang diluahkan netizen dan ditinggalkan di ruangan tersebut:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!MK 

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page @Media Kita

Sumber :HCL

PERHATIAN: Pihak Media Kita tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Media Kita juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment on "”Lepas 44 Hari Berp4ntang Kini Adalah Masa Untuk Kembali”, Penampilan Terkini Syafiqah Aina Raih Perhatian Ramai"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*