Aeril Zafrel Ditegvr Netizen Berkenaan Aplikasi Ger4kkan Gambar Arw@h Berd4sarkan Video Penjel4san Ustaz Ahmad Dusuki

Terbaru kini menjadi satu trend di mana ada satu aplikasi yg mampu membuat gambar bergerak seolah-olah hidvp. Terdapat pelbagai aplikasi yg boleh di muat turun oleh pengguna untuk meng’edit’ gambar tersebut dan ianya mampu bergerak seperti hidup serta boleh dimasukkan lagu2 atau musik latar belakang.

Ramai pengguna yg menggunakan apps ini untuk meng’edit’ gambar ahli keluarga yg telah tiada kerana rindu akan senyuman mereka.

Tidak ketinggalan, Aeril Zafrel yg telah kehilangan kedua org tua nya 10 tahun lalu juga turut serta dalam menggunakan aplikasi ini. Memuat video yg sed1h itu di tiktoknya semalam.

@aerilzafrel8

Setelah 10 tahun mereka meninggalkan saya, baru harini dapat melihat mereka tersenyumūüėä

‚ô¨ original sound – aerilzafrel

melihatkan video itu, aeril menyatakan seolah2 dpt melepaskan rindu setelah 10 tahun tidak melihat senyuman mereka.

Menjengah ke ruangan komen ramai yg menasihati agar tidak dibuat video tersebut kepada org yg telah men1nggal setelah ada satu video yg telah dibuat oleh Ustaz Ahmad Dusuki berkenaan aplikasi yg boleh gerakkan semula gambar org yg meninggal.

Menurutnya lebih baik dijauhkan dari perkara sedemikian.

Teks by Staff Media Kita

Sumber : TikTok aerilzafrel & Instagram ustazahmaddusuki by Media Kita

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!MK 

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page @Media Kita

PERHATIAN: Pihak Media Kita tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Media Kita juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment on "Aeril Zafrel Ditegvr Netizen Berkenaan Aplikasi Ger4kkan Gambar Arw@h Berd4sarkan Video Penjel4san Ustaz Ahmad Dusuki"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*